Tuesday, September 2, 2008

why i have dis feeling..

dun know y,,,i have dis feeling,,,
1st: rase cam dh jauh dgn dia...
2nd: i wanted to see sumone in my past,,which mean si mangkuk ayun tuuu la(r3^^y)

berbalik pade 1st feeling tuu,,aku selalu rase cam tuu bila si dia balik kpg...dun know y..and selalu ade rs doubt kt dia..mesti xnk percaya..cam ne yek nk buang perasaan tuuu??...yerlah..org kate dlm relationship kepercayaan tuu penting...klu dh xde kepercayaan tuuu yg jadi kacau-bilau...then mesti rase yg dia mesti xakn ingt kt aku bila dia kt sane...actually xnk pikir benda2 cam tuu..kadang tuu cume perasaan je but i cant stop thinking that he will cheat on me or hv sumone else..huhuhu...dont now y got this feeling...huhu...may b aku terlalu fobia dgn experience yg dh lepas..huhu..oh god..please help me..show me the right way...amin

for da 2nd feeling lak...can say mcm aku ni xleh lupa kn dia lak..tp nk ikot kn aku xnk pun dgn dia..but aku cam ade agenda lain dat y aku nk jumpe dia.. saje nk tunjukn yg aku bleh hidup tanpa dia n i have a better life then him..but membe2 aku semua kate xyah jumpe dia..ntah la...aku rase dgn cr ni...aku bleh delete terus ingatan aku kt dia..mungkin cara org lain berbeza dgn aku..aku xtau nape aku yakin,,klu aku jumpe dia,,aku akn rase lega n ingatan aku bersama dia akn terhapus keseluruhan nya..tambah pula,,aku suka nk tgk muka org yg rase serba salah ni...aku xmintak pn dia minta maap kt aku..yerlah kate ego...tp aku mmg terasa nk jumpe dia..lagi pn aku rase dia mcm dh berubah sgt..tp ape yg aku bleh wat.. tu hidup dia,,aku xde kene mengena pn dgn hidup dia..skung ni aku just pikir pasal hidup aku je..
so oleh itu,,, aku nk jumpe dia utk membuang sisa2 memori aku dgn dia supaya aku bleh hidup dgn aman n tenteram..

0 comments: