Sunday, December 28, 2008

sadness


tanggal 24 disember 2008..bapak ku dimasukan ke Hospital Pantai Putri Ipoh,, risau sgt,,yer la,,seminggu sebelum dia di masukkn ke hospital,,bapak sgt la bz utk projek permulihan kilang..xpernah lekat kt umah..turun nek Kl n Kedah..sian sgt..cr duet utk kitaorg..sedey sgt..then tetiba dia masuk hospital..doc kate darah nek..may be sbb stress..riso sgt..mama xpenat menemani bapak kt sane..aku n adik beradik yg len xjemu melawat..i luv so much dad..sedey sgt bile tgk dia xbermaya di atas katil..but we'all adik beradik ttp senyum utk buat dia kuat..xtahu la ape akn terjadi pada kitaorg klu bapak xde..he's everything for me..dat time br aku sedar,,aku ni degil..selalu xdgr kate..tp bapak xpenah penat pn nk memenuhi kehendak aku..aku bersyukur sgt..moga dia dipanjang kn umur..sihat sentiasa dan aku berjanji tidak akn kecewa kan dia..insyallah..


p/s: i love so much bapak..u everything to me..i dun noe what happen to me if sumthing happen to you..i will make u proud of me..dis my promise..u r da great father in dis world
get well soon

1 comments:

♥ jυℓєѕ said...

siannya bapak ko...sama2 lah kita syg bapak kita ya.