Thursday, November 19, 2009

nightmare





tanggal 5 nov 2009, lebey kuang pukul 11.30 mlm..satu kejadian yg xkan aku lupakan..kejadian yg xdisangka berlaku..setelah 4 taun memiliki lesen memandu ini adalah kemalagan yg pertama terjadi dalam hidup ku..keadaan ujan yg renyai2 mungkin adalah faktor penyumbang kejadian ini..sebuah motorsikal dari arah depan telah merempuh kereta ku..hanya sekelip mata..time tuuu aku dgn membe aku, bam nk gi makan.. tapi ini lah yg dikatakan takdir tuhan yg telah tertulis..aku redha..kejadian ini memberi kesan lah gak kt diri aku..2 3 ari gak xdpt tidur,,demam bleh kate trauma gak la..pape pn terima kasih kepada abg iqbal owner d'nangka..dia byk membantu..abang2 n kakak pekerja d'nangka..terima kaseh tak terhingga gak kat bam walaupn dia pn bersama aku dlm keta tuu..dia la semangat aku..terima kasih pada am,shamie,elle,boy,nadia,bee n wina yg menemani aku membuat report dan xjemu tunggu sampai proceding selesai.. dan rakan2 yg lain yg mengambil berat..spt fareza,aidil,mira n pika...thank you so much guys u all the frens in da world..may god bless u all.. alhamdulillah semua nye telah selesai..syukur penungang motorsikal pn xcedera teruk..hanya luka di kaki..syukur gak dlm insurance keta, bpk telah masuk kn name aku sebagai 2nd driver..keta pn skung kt perodua..insyallah akn siap xlame lg..moga selepas ini aku akn lebey berhati2 dan dpt dielakan kn kejadian yg xdiigini seperti ini..

p/s: apa yg berlaku, ada hikmah nye dan ini la takdir Allah s.w.t.. kita sbg hamba nye terima dgn redha dan terus beriman kepadaNya..moga kite semua diberkati oleh Nya yg maha esa..amin

0 comments: