Saturday, December 5, 2009

can't wait to meet my AFC

yeah..finally my AFc dh siap..
so this coming monday i will meet him..
my dad will follow too cos he must to sign all the document before my AFC back to me..
almost 1 month without my AFC..
made me learn ttg kepayahan hidup..
gi mkn+class jln kaki...weekend dok umah je klu xde membe ajak kuar...
nk gi mane2 kne minta tlg membe2..but so far i got frenz yg sgt menolong and yg penting tidak berkira..love them so much...
and one thing i got experience sewa keta..hahha..b4 this mmg xpenah sewa keta..
u know what ade sekali tuuu i mmg xbleh bwk keta sewa langsung cos dia nye maintenance so bad...hahha..
but all of this make i gain the experience that i never got before...

p/s: insyallah, i will make sure no more carelessness+ recklessness...& my AFC will safe with me..amin ..

0 comments: