Wednesday, October 15, 2008

one more paper...

1st:LAW&IT,2nd:LAND LAW,3rd:COMPANY LAW,
4th:EQUITY&TRUST

erm...
alhamdullilah...
2nd last paper,,,equity&trust telah selamat aku harungi.. berbebekalkn ilmu yg di ajar & ulangkaji ku yg xterhingga...aku dapat menjawab soklan exam dgn tenang,,,tapi betul atau salah jawapan nye,,,ituu aku xtau..dh buat uh terbaek..walaupn tetiba terlupa bawak id card...sib bek still bleh ambek exam,,,ganti dgn ic..cuak sekajap td..skung...tinggal 1 paper l, public international law, 18 oct 2008 9pm-12pm...then akn terus lik ipoh cos 20 oct 2008 dh start practical...no holiday..huk..huk.. T_T...tp problem nye skung last paper la yg akn membuat kn lagi malas mau study cos pale dh ingat mau balik...
aku harap aku dpt melalui dugaan ituu...4 paper dh aku lalui.. ni kn pulak paper terakhir...jadi aku xbleh berputus asa.. akn ku berjuang hingga ke titisan dakwan pen yg terakhir..
insyallah...
amin

0 comments: