Tuesday, October 14, 2008

study,,,study...study...


hurm,,,wut can i said... aku ader 2 paper lagi 4 my final exam...which is equity&trust law and another one.. public international law.. and tommorow my equity paper...rase nye macam dh xsanggup nk ambek exam...otak ni macm dh jammed but wutever pn aku still kene study gak,,,arghh...tension nye...dun noe y,,,dis sem sgt2 la mencabar dr segi assgmt nye..,presentation...soklan midterm n ofcouse final exam la.... rase nye waktu exam ni aku byk gile ambek caffein ...klu ade test caffein dlm badan,,,sure aku nye kuantiti caffein byk giler...mane x nye...bgn pagi utk study dh minum nescafe,,,xnk kasi ngantok la kn..huhuhu..can consider cam setiap hari aku ambik caffein...huhuhu... oleh itu...utk abes kn exam ni...jawapan nye aku kene study...study...study.. walaupn otak dh jammed...
chaiyok2

p/s: ya Allah ya tuhan ku,, ko berila kekuatan pada ku untuk mengharungi duagaan exam didunia ini...ko permudahankan la nye..ko beri la ingatan yg kuat pada ku.. amin

0 comments: